Καλώς ήρθατε στον ιστότοπό μας!
Διαλέξτε ένα τραγούδι (θα βρείτε στο τέλος της σελίδας) για να σας συντροφεύει κατα τη διάρκεια της περιήγησης σας στο blog μας !

Οι ομάδες δράσης του Σχολείου μας

Το σχολείο μας έχει πάρει σοβαρά την έννοια - Αειφόρο Σχολείο! Όλες οι μαθήτριες κάνουμε ό,τι μπορούμε προκειμένου να πετύχουμε τον στόχο μας, να έχουμε ένα Αειφόρο Σχολείο. 
Έτσι το σχολείο έχει χωριστεί σε ομάδες (το κάθε τμήμα είναι και μία ομάδα) 
Για να δούμε τις ομάδες : 
Α1 - ΟΜΑΔΑ ΑΝΑΚΥΚΛΩΣΗΣ 

Καθηγητές : Καίτη Τσιρτσίκου, Γιάννης Τούρλος, Κατερίνα Βερόγκου, Μαίρη Μαυρογεώργη


Καθήκοντα:
1. Να βρει τρόπους μείωσης της κατανάλωσης χαρτιού φωτοτυπίας.
2. Να αναλάβει τη συγκέντρωση του χαρτιού που θα πάει για ανακύκλωση. Αυτό το καθήκον περιλαμβάνει και τη ζύγιση του χαρτιού ώστε να γνωρίζουμε το συνολικό βάρος χαρτιού που δίνουμε για ανακύκλωση.
3. Να βρει τρόπους μείωσης των απορριμμάτων που δεν δίνονται για ανακύκλωση. Αυτό το καθήκον περιλαμβάνει και την καταγραφή του βάρους αυτών των απορριμμάτων.
4. Να οργανώσει σύστημα συγκέντρωσης και παράδοσης λαμπτήρων και ηλεκτρικών-ηλεκτρονικών συσκευών για ανακύκλωση.
5. Να οργανώσει σύστημα συγκέντρωσης και παράδοσης μπαταριών για ανακύκλωση.


Α2 ΟΜΑΔΑ ΔΙΑΤΡΟΦΗΣ ΚΑΙ ΠΡΑΣΙΝΟΥ 

Καθηγητές: Κων/να Μπελεσιώτη, Γ. Μπίας, Ε. Καρανάσιου


Καθήκοντα
1. Να συνεργαστεί με το κυλικείο και την αντίστοιχη επιτροπή καθηγητών, ώστε αυτό να διαθέτει βιολογικά και υγιεινά τρόφιμα .
2. Να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει τη σχολική κοινότητα για την ανάγκη υγιεινής –μεσογειακής διατροφής.
3. Να αναλάβει τη φύτευση φυτών σε κάθε διαθέσιμο χώρο του σχολείου καθώς και τη φροντίδα τους.


Α3 ΟΜΑΔΑ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΩΝ 

Καθηγητές: Μαρία Βεκρή, Κατερίνα Αραθύμου, Δημ. Δημητρόπουλος, Βασιλεία Κύρου


Καθήκοντα
1. Να αναλάβει την πρόσκληση εξωσχολικών επιστημόνων και επαγγελματιών οι οποίοι θα κάνουν ομιλίες στις μαθήτριες και στους καθηγητές του σχολείου, για διάφορα θέματα που έχουν σχέση με την αειφορία, με θέματα υγείας, κατανάλωσης, κτλ.
2.  Να υποβάλλει εισηγήσεις στο Σύλλογο Διδασκόντων για εκπαιδευτικές και διδακτικές επισκέψεις.
3. Να αυξήσει τη συχνότητα χρήσης του Η/Υ για τη διδασκαλία όλων των μαθημάτων
4. Να βρει τρόπους ώστε κάθε αίθουσα διδασκαλίας να έχει το δικό της βιντεοπροβολέα  και να αυξηθεί η χρήση τους συνολικά για όλα τα μαθήματα.


Β1 ΟΜΑΔΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑΣ 


Καθηγητές: Αντιγόνη Πατίκα, Μαρία Κυρίτση, Μαρία Ζήλου.


Καθήκοντα:
1. Να βελτιώσει τη δημοκρατική λειτουργία των 5 μελών μαθητικών συμβουλίων και του 15 μελούς.
2. Να συμβάλει στη βελτίωση συνολικά της δημοκρατικής λειτουργίας του σχολείου με σχετικές πρωτοβουλίες .
3. Να αναλάβει την οργάνωση της συμμετοχής του σχολείου σε κοινωνικές και περιβαλλοντικές δράσεις όπως, έρανοι, δενδροφυτεύσεις, φροντίδα αδέσποτων ζώων, υποστήριξη φτωχών οικογενειών, καθαρισμός ακτών, καθαρισμός δασών, φροντίδα ενός πάρκου μέσα στην πόλη, συμμετοχή σε ενημερωτικές εκστρατείες για κοινωνικά και περιβαλλοντικά θέματα.


Β2 ΟΜΑΔΑ ΕΞΟΙΚΟΝΟΜΗΣΗΣ ΠΟΡΩΝ
 

Καθηγητές: Δ. Γιουβάνογλου, Παν. Πεφάνης, Ειρ. Κατσαρά



Καθήκοντα
1. Να βρει τρόπους μείωσης της κατανάλωσης νερού και να τους εφαρμόσει στο σχολείο
2. Να βρει τρόπους μείωσης της κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας και να τους εφαρμόσει στο σχολείο.
3. Να βρει τρόπους μείωσης  της κατανάλωσης πετρελαίου θέρμανσης και να τους εφαρμόσει στο σχολείο.
4. Να βρει τρόπους αντικατάστασης των λαμπτήρων πυρακτώσεως.
5. Να αναλάβει την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των μαθητριών για τα θέματα αυτά.
 
Β3 ΟΜΑΔΑ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΑΠΟΤΥΠΩΜΑΤΟΣ
 

Καθηγητές: Χρήστος Δερμάτης, Παναγιώτης Πεφάνης, Δέσποινα Γιουβάνογλου


Καθήκοντα:
1. Να κάνει την οικολογική αποτύπωση του σχολείου, σύμφωνα με το υπάρχον υπόδειγμα, ώστε κάθε βελτίωση  να μπορεί να καταγράφεται με ακρίβεια και αξιοπιστία. Για το σκοπό αυτό θα συνεργαστεί και με άλλες ομάδες, με τη διεύθυνση του σχολείου, με το Δήμο, κτλ.
2. Να βρει τρόπους ώστε να μη χρησιμοποιούνται συσκευασίες μιας χρήσεως  στο σχολείο.
3. Να σχεδιάσει ένα πλάνο δράσης για να μειωθεί το ποσοστό των παιδιών που έρχονται στο σχολείο με ΙΧ και να αυξηθεί το ποσοστό εκείνων που έρχονται με τα μέσα μαζικής συγκοινωνίας και τα πόδια.
4. Να μελετήσει (ιντερνετ, βιβλιοθήκες, περιοδικά) την εμπειρία που υπάρχει σε άλλα σχολεία (του εσωτερικού ή του εξωτερικού) και να εισηγηθεί αλλαγές που μπορούν να εφαρμοστούν και στο δικό μας σχολείο.
5. Να ενημερώσει και να διδάξει στις μαθήτριες του σχολείου το θέμα του οικολογικού αποτυπώματος και τους τρόπους μείωσής του.


Γ1 ΟΜΑΔΑ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗΣ

Καθηγητές:   Δ. Καλαϊτζίδης,  Ελ. Λαμπρινάκου, Μαρ. Ζεγκίνη



Καθήκοντα
1. Να παρακολουθεί την εξέλιξη των δράσεων-ενεργειών όλων των ομάδων, σε συνεργασία με την Επιτροπή Αειφόρου Σχολείου
2. Να παρέχει υποστήριξη σε όσες ομάδες το ζητήσουν
3. Να λειτουργεί ως σύνδεσμος μεταξύ των ομάδων
4. Να προγραμματίζει την οργάνωση  των ολομελειών των ομάδων μια φορά το μήνα.
5. Να τηρεί τα πρακτικά των ολομελειών  των ομάδων
6. Προγραμματισμός και υλοποίηση σχεδίων ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης όλων των μαθητών/μαθητριών  του σχολείου, σχετικά με τα θέματα που απασχολούν τις ομάδες δράσης (π.χ. πώς γίνεται η ανακύκλωση, πώς μπορούμε να κάνουμε εξοικονόμηση ενέργειας, κτλ).


Γ2 ΟΜΑΔΑ ΑΙΣΘΗΤΙΚΗΣ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗΣ

Καθηγητές: Άννα Χατζηαναστασίου, Γιώργος Καραμαλέγκος, Μιχαήλ Μιχαήλ, Ευάγγελος Αναργύρου



Καθήκοντα:
1. Να κάνει όλες τις ενέργειες προκειμένου να πραγματοποιήσει αισθητική αναβάθμιση του σχολείου (ζωγραφική, καθαριότητα, αναδιάταξη επίπλων, κτλ).
2. Να εξασφαλίσει τη συμμετοχή μαθητριών από άλλα τμήματα, γονέων με σχετικές γνώσεις και ταλέντα και να συντονίσει όλη την αισθητική παρέμβαση στο σχολείο.


Γ3 ΟΜΑΔΑ ΤΥΠΟΥ ΚΑΙ ΕΚΔΟΣΕΩΝ

Καθηγητές: Στ.Αλευρομαγείρου, Ν. Αρφανάκος, Α. Παχούλη, Χ.Τσολακίδου, Ε. Τσαγκαράκη.



Καθήκοντα:
1. Να παρακολουθεί δημοσιογραφικά όλες τις δράσεις που γίνονται στο σχολείο και να καταγράφει με λεπτομέρεια την πρόοδό τους (τηρεί αρχείο) και να τροφοδοτεί την ιστοσελίδα του σχολείου με σχετικό υλικό προβολής.
2. Να παίρνει συνεντεύξεις από τους αρμόδιους των σχολικών δράσεων.
3. Να εκδώσει την εφημερίδα-περιοδικό  του σχολείου.
4. Να έρχεται σε επαφή και τροφοδοτεί με ειδήσεις  τα τοπικά Μέσα Μαζικής Επικοινωνίας (Δελτία Τύπου, αφιερώματα σε εφημερίδες-τηλεόραση).
5. Να σκεφτεί και να υλοποιήσει ενέργειες προκειμένου να αυξηθεί ο αριθμός επισκέψεων στην ιστοσελίδα του σχολείου.
6. Να προετοιμάσει και να διοργανώσει την τελική εκδήλωση για τους πανηγυρισμούς του προγράμματος.

Τέλος η Επιτροπή Αειφόρου Σχολείου είναι : 

Δ. Καλαϊτζίδης (διευθυντής)

      Χ. Δερμάτης  (υποδιευθυντής)

Π. Πεφάνης
Δ. Γιουβάνογλου
Κ. Αραθύμου
Ε. Λαμπρινάκου
Ν. Αρφανάκος
Ι. Τούρλος
Γ. Καραμαλέγκος
Μ. Βεκρή
Κ. Τσιρτσίκου
Α. Χατζηαναστασίου
Σ. Αλευρομαγείρου
Μ. Μιχαήλ (ΓΡΑΣΕΠ)
Σαρδέλη Κορίνα (εκπρόσωπος 15μελούς)
Μπάτζβα Δανάη (εκπρόσωπος 15μελούς)
Μοίρα Ντέρτζιο (καθαρίστρια)
Αλεξάνδρα Βρέττα (καθαρίστρια)
Κώστας Γουναρίδης( κυλικειάρχης
Μαίρη Τσαλαμάγκου (φύλακας)
Νίκος Μέλλιος (Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων)
Εμμανουήλ Χρυσοφάκης (Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής)
      Κώστας Γουναρίδης( κυλικειάρχης
Μαίρη Τσαλαμάγκου (φύλακας)
      Νίκος Μέλλιος (Πρόεδρος του Συλλόγου Γονέων) 
      Εμμανουήλ Χρυσοφάκης (Πρόεδρος της Σχολικής Επιτροπής) 



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου